Allmän Information

  • Behandlingstid för beställningar innan de skickas: 1-4 arbetsdagar
  • Leveranstid: 6-12 arbetsdagar
  • Behandlingstid supportärende: 1-3 arbetsdagar. Vi strävar alltid efter 24 timmar men under högsäsong kan denna vara något längre.


    Det kan alltså ta upp till 16 arbetsdagar under högsäsong innan din beställning levereras, vänligen invänta åtminstone 8-12 dagar innan du öppnar ett supportärende.

    Vi erbjuder i dagsläget ingen telefonsupport, enbart via mail.

Nedan ser du vanligt ställda frågor som förhoppningsvis kan ge dig svar på dina frågor direkt.

Vanliga Frågor

Vänligen invänta 8-12 arbetsdagar. Därefter kan du kontakta oss gällande status för din beställning. Du kan även följa spårningslänken du fick i samband med att din order skickades!

Leveranstid: 6-12 arbetsdagar.

Dubbelkolla i din skräppost först. Därefter kan du kontakta oss på info@nordhome.se.

Du kan avbryta din beställning innan den är skickad. Däremot kan vi inte avbryta den när den väl är skickad. Då får du istället ta emot paketet för att sedan returnera det till oss.

Kontakta Oss

Har du några frågor gällande din beställning, produkter eller något annat är du välkommen att kontakta vårt support-team med hjälp av formuläret nedan.

Det går även bra att maila oss direkt på info@nordhome.se

Kontaktformulär